Prišiel Vám tovar ktorý nespĺňa Vaše požiadavky, alebo je poškodený ?
Máte dve možnosti ako situáciu riešiť.
1. Vrátanie tovaru do 14 dní
Ak ste obdržali tovar, ktorý nespĺňa Vaše požiadavky, je možné ho do 14 dní vrátiť a to aj bez udania dôvodu.
Aké sú podmienky pre vrátenie tovaru ?
S tovarom smiete manipulovať iba spôsobom, akým by ste manipulovali v predajni.
Môžete si tovar teda pozrieť, prípadne vyskúšať. Ak je tovar zabalený v obale, snažte sa ho otvoriť bez poškodenia.
Tovar musíte vracať v pôvodnom stave s pôvodným príslušenstvom. Ak sa jedná o tovar vyrobený na mieru,
alebo o tovar ktorý podlieha skaze a bol otvorený (napríklad pukacie guľôčky), nieje možné takýto tovar vrátiť.
Ak si nieste istý či je možné tovar vrátiť, napíšte nám na info@puknito.sk alebo cez online chat,
termín dodania objednávky, prípadne číslo objednávky a v akom stave je tovar.
2. Reklamácia tovaru
Prišiel Vám tovar ktorý ste vyskúšali ale nefunguje tak ako má? Nevadí, stačí nám ho zaslať na reklamáciu.
Ak ste si objednali a použili správny laserový toner alebo atramentovú kazetu ale nieje funkčná, tovar vyreklamujeme.
Taktiež Vám vyreklamujeme tovar aj po uplynutí 14 dennej lehoty. Záručná lehota pre fyzické osoby nepodnikateľov je 24 mesiacov. Pre právnické osoby a podnikateľov (živnostníci) je to minimálne 12 mesiacov, v závislosti od druhu tovaru. Na použitý tovar je záruka 12 mesiacov. Záruka plynie odo dňa prevzatia objednávky.
Ako postupovať pri vrátení alebo reklamácii?
V oboch prípadoch nám je potrebné tovar v prvom rade zaslať.
Tovar starostlivo zabalte a odošlite prepravnou spoločnosťou k nám.
Pribalte nám k nemu číslo objednávky a popis závady.
Ak sa jedná o vrátenie tovaru do 14 dní, napíšte nám do balíka aj číslo účtu.
Tovar zasielajte nasledovne:
Slovenská pošta:
Lokin, s.r.o.
925 52 Šoporňa 1254
info@puknito.sk
Kuriérska spoločnosť:
Lokin, s.r.o.
Priemyselná 10/B
917 01 Trnava
0948 242 067